alskalivet

Alla inlägg under juni 2016

Av Josefin - 29 juni 2016 17:24

Vart hör ortopeden idag. (Gjorde en undersökning i måndags. ) Visade sig vara inflammation i båda handleden och knät. Och så kan jag inte ta antiflammantoriska läkemedel eftersom jag är allergisk.

Av Josefin - 28 juni 2016 22:02

Orka!!!!!!
Har varit medvetslös i typ 2 timmar i dag inte okej INTE OKEJ.

Hade mycket kramper i det andra anfallet jag fick. Att krampa till och från i en timme tar mycket på krafterna och kroppen.
Har ont. Främst i mage, rygg och nacke.

Av Josefin - 28 juni 2016 18:51

Idag har jag fått massa ny information om personal, sommaren mm. På grund av min Asperger så blir det kaos. Så har en mindre härdsmälta i skallen nu.
Än så länge har jag bara haft ett anfall på ca 50 minuter.
Är allmänt trött och seg.
Har fått håret flätat av en i personal. Blev riktigt bra.
( Lägger in en bild strax).

Av Josefin - 21 juni 2016 21:50

Är fortfarande på scoutläger. Det är jätte jätte kul men det tar väldigt på krafterna.

Har haft ett långt anfall på typ 1timme och 20 minuter. Med över 20 kramper. För helvete det är inte okej.
Just nu så mår jag skit efter anfallet. Är helt utmattad / utslagen, mår lagom illa, ont i hela kroppen. Det snurrar lite när jag går. Vill just nu bara lägga mig ner och vila. Och bland det första jag hör är " Vad bra nu slapp vi gå på samlingen" inte det första jag vill höra. Vill vara med allt jag bara kan och klarar av.

Fan fan avskyr verkligen min helvetes anfall.

Men men ska ut i skogen på nattvandring nu så få se när jag kommer i sovsäcken och sova.

Hoppas verkligen inte attjag inte får något anfall nu under vandringen.

Av Josefin - 20 juni 2016 14:37

Är på scoutläger. Än så länge går det okej. Har fått anfall men inte slagit mig jätte mycket.

Av Josefin - 17 juni 2016 21:09

Sol och värme.
Nu har lillsyrran gått på sommarlov.
Väskan är färdig packad och klar för läger.

Kollade även lite på fotboll EM. Och haft det allmänt gott.

Av Josefin - 17 juni 2016 09:08

Gårdagen gick i ett igår. Gjorde färdigt tårtan. Fallarm installerat och det funkar.

  

Huvudet fick sig en smäll isamband med ett av anfallen ( hade 3 st igår).  




Dagen blir det skolavslutnings firande lillasysten slutar 2:an idag. Behöver även packa det sista för imorgon drar jag på scoutläger.

Av Josefin - 16 juni 2016 00:52

Det här varit en seg dag.
Min lilla syster som är 9 går på sommarlov på fredag så jag har börjat att baka en tårta till fredag

Ser lagom giftig ut. Haha nä valde att göra en mång färgad tårtbotten.

Kladdigt värre blev det i allafall.

På lär dag så ska jag dra iväg på scoutläger. Detta har jag val åt jätte jätte länge

Presentation


Hej! Josefin ( Josse ) heter jag och är en tjej på 20 år. Jag har flera handikapp. i grunden dyslexi, asperger och adhd tre vanliga funktionsnedsättningar, men så har jag dysfunktionella anfall. En sjukdom som är ovanlig och jobbig, sjukdomen gör så att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards