alskalivet

Alla inlägg den 2 juni 2016

Av Josefin - 2 juni 2016 11:22

Var inne och skulle MR röntgen igår på vänster hand. Dock fick de avbryta undersökningen för jag började krampa i MR:en. Slipper i alla fall gipset. LSS sköterskan var förbi en sväng igår också. När jag står och pratar med sköterskan så faller jag ihop i ett anfall. Fast att sköterskan vet om mina anfall så har han inte sett så många av anfallen. Han har sett mig falla ihop tre gånger och under anfall två eller tre något idén stilen.
Var på scouterna igår kväll vilket var jätte kul. Trivs med små scouterna och med ledarkollegorna. Jag är jätte nöjd med scouterna för där har mitt handikapp inte varit ett stort problem. Utan de ser en tjej som vill hjälpa till och är energirik, glad och positiv.

Tack vare värmen så använde jag inte scoutskjortan utan tog en scout t-shirt istället.

Just nu sitter jag i bilen på väg till Göteborg till Sahlgrenska sjukhus. Få se vad de ska göra.

Presentation


Hej! Josefin ( Josse ) heter jag och är en tjej på 20 år. Jag har flera handikapp. i grunden dyslexi, asperger och adhd tre vanliga funktionsnedsättningar, men så har jag dysfunktionella anfall. En sjukdom som är ovanlig och jobbig, sjukdomen gör så att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards