alskalivet

Alla inlägg den 12 juni 2016

Av Josefin - 12 juni 2016 15:54

Att ligga medvetslös i 2 timmar sammanlagt per dygn!
Har tänkt lite och det är att jag faktiskt kan ligga medvetslös i timmar. Vilket känns lite konstigt. Det är olika många antal anfall per dygn. Ibland är det bara en gång andra dagen kan det vara sex gånger. Tiden som jag är medvetslös är också jätte olika från anfall till anfall. Ibland är det bara någon minut andra gången kan jag vara vara medvetslös i en och en halv timme.
Även kramperna är inte alltid vid varje anfall. Utan de kommer lite hur som helst.
Men varje anfall tar jätte mycket kraft och energi.
Och jag är medveten om att min kropp gör än med näring än vad jag får i mig. Eftersom jag inte har varken matlust eller hunger känsla. Så jag dricker period vid näringstillskott.
Jag har verkligen inte vallt att ha det så här för även om jag sällan visar det utåt så tycker jag att det är ett rent helvete.

Presentation


Hej! Josefin ( Josse ) heter jag och är en tjej på 20 år. Jag har flera handikapp. i grunden dyslexi, asperger och adhd tre vanliga funktionsnedsättningar, men så har jag dysfunktionella anfall. En sjukdom som är ovanlig och jobbig, sjukdomen gör så att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards