alskalivet

Alla inlägg den 19 december 2016

Av Josefin - 19 december 2016 00:58

Lång helg. Med massa roligt.

Lördag var det innebandy sammandrag. Vi förlorade alla tre matcher. Men roligt hade vi och lag andan på topp. Men med min otur så hamnade jag i en serie tackling. Där lagkamraten blev tacklad och flög rakt in i mig och mitt knä fick mycket stryk. Och spela med 40 graders feber tog på krafterna. Envis som synden.

Växer fortfarande i mig själv. Jag lär mig mycket. Om livet. Bland annat hur jag ska göra för att varva ner hjärnan. Det är länge sedan jag lyckades varva ner och inte tänka på massa saker samtidigt utan bara få vara här och nu. Att bara tillåta mig själv finnas.
Dock varade lugnet bara en stund innan hjärnan drog igång igen och då gick den på hög växel gånger flera.

Presentation


Hej! Josefin ( Josse ) heter jag och är en tjej på 20 år. Jag har flera handikapp. i grunden dyslexi, asperger och adhd tre vanliga funktionsnedsättningar, men så har jag dysfunktionella anfall. En sjukdom som är ovanlig och jobbig, sjukdomen gör så att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards