alskalivet

Alla inlägg den 31 december 2016

Av Josefin - 31 december 2016 21:12

Just nu fyller jag dagarna med liv. Har fått insikt att man kan ha ett bra meningsfullt liv.

Varför ska man trycka ner och gjuta individer så att deras egna villa försvinner och de blir lätt hantering. Detta har jag tänkt på länga. Redan i skolan så tvingar och stryper unika och annorlunda individer för alla måste passa in i skolans flaska. Alla ska formas i samma form.

Tröttat på att andra ska form mig för att bryta ner mig. Så att jag inte ska kunna stå på egna ben. Att inte orka bry sig om sig själv. För att vara så lätt hantelig som möjligt.

Jag har valt att försöka att forma mig själv. Och skita i vad alla andra säger. Försöka att strunta i vad andra försöker forma, bryta ner och förändra mig.
Jag har lyckas komma på egna fötter och ser positivt på framtiden.

Positiva tänkare föder positivta handlingar. Och så mår man bra .

Presentation


Hej! Josefin ( Josse ) heter jag och är en tjej på 20 år. Jag har flera handikapp. i grunden dyslexi, asperger och adhd tre vanliga funktionsnedsättningar, men så har jag dysfunktionella anfall. En sjukdom som är ovanlig och jobbig, sjukdomen gör så att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards