alskalivet

Alla inlägg den 12 maj 2016

Hej

Av Josefin - 12 maj 2016 17:23

välkommen till min blogg.

Detta är första gången jag försöker på mig att yttra mig i skrift och förklara mitt handikapp och hur det påvärkar mig.


Dysfunktionella anfall för mig yttra sig igenom att jag svimmar/förloror medvetander och blir medvetslös allt från någon minut till någon timme, har även på senare tid börjat få kramper. Dessa anfaller kan komma närsom hursom varsom så jag har ökad skaderisk vilket ni säkert förstår. 

På grungd av mina anfall har jag personal hos mig dugnet runt, de hjälper mig i samband med mina anfall även om vi inte vet så mycket om min sjukdom så gör vi det bästa av situationen.


Idag har det varit hyfsat lungt har bara fått ett anfall. Svimmade sittandes var borta 1timme & 10minuter under denna tid så hade jag flera kramper. Fast detta klara  jag mig bra lite trött i kroppen men föll i alle fall inte. Har inte gjort jätte mycket idag typ som vanligt :) . Ska iväg till gymmet en sväng ikväll vilket jag ser ifram imot :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Josefin ( Josse ) heter jag och är en tjej på 20 år. Jag har flera handikapp. i grunden dyslexi, asperger och adhd tre vanliga funktionsnedsättningar, men så har jag dysfunktionella anfall. En sjukdom som är ovanlig och jobbig, sjukdomen gör så att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards