alskalivet

Alla inlägg den 13 maj 2016

Av Josefin - 13 maj 2016 18:20

Ingen skelett skada i handen. ?
Men fick anfall inne på röntgen så hamlade på akuten en kortis. Men är på hemmaplan nu typ nu med fredags mys ?

Av Josefin - 13 maj 2016 13:29

Är trött som bara den. Träningsvärk och sliten.

Gymmet gick över förväntat är riktigt stolt över mig själv med tanken över den problemantiken som jag har. Dock fick jag ett anfall strax efter åt. Tränar med det handikapplag ( innebandy ) som jag tillhör, ledarna i lager är helt underbara. Just dehär med attt alla ska vara med, jag trodde inte att jag skulle kunna vara med i ett idrottslag och spela matcher och sånt, men tack vare mina underbara ledrare och personal så kan jag detta :) . I samband med anfallet igår så rukade jag skrapa i ena knät lite lätt och smällde i handen rätts så ordentligt. Ska i väg och kolla upp den så att den inte är bryten vill värkligen inte ha gips igen :( .

Än så länge har dagen varit lugn men men dagen är inte slut än.

skriver senare om hur det går :s

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Josefin ( Josse ) heter jag och är en tjej på 20 år. Jag har flera handikapp. i grunden dyslexi, asperger och adhd tre vanliga funktionsnedsättningar, men så har jag dysfunktionella anfall. En sjukdom som är ovanlig och jobbig, sjukdomen gör så att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards