alskalivet

Alla inlägg den 15 maj 2016

Av Josefin - 15 maj 2016 16:57

Det är förvirrande även för mig som har sjukdomen. Dysfunktionella anfall räknas inte som en riktig diagnos men endå på något sett.
Men anfallen som jag får är ju verkliga, jag blir helt veck. Reagera inte på något.
Det flesta som svimmar känner oftast att de är på väg att svimma eller känner sig konstigt innan. Men sån tur har inte jag. Bokstavligen faller jag bara ihop. Det är som att trycka på en knapp, vart enda muskel i kroppen slutar att funka. Blir som en geléklump.
Detta kan ske vart som och hur som helst: på stan, när jag badar, på träning och matcher, i trappor, på övergångsställen, ute som inne. Det är inget som jag kan styra eller påverka.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Josefin ( Josse ) heter jag och är en tjej på 20 år. Jag har flera handikapp. i grunden dyslexi, asperger och adhd tre vanliga funktionsnedsättningar, men så har jag dysfunktionella anfall. En sjukdom som är ovanlig och jobbig, sjukdomen gör så att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards