alskalivet

Alla inlägg den 1 oktober 2016

Av Josefin - 1 oktober 2016 00:52

Äntligen dags för sängen.
Dagen har varit tuff har haft 5 anfall. Vare 2 varit sjukt jobbiga inne på akuten.
Första anfallet fick jag ute och när jag vaknar upp så är sjukgymnasten bredvid mig. Hon tar med mig upp på hennes kontor. Hon märker att jag inte klarar av att röra axeln som jag ska. Nästa sak jag minns är att jag vaknar upp i en ambulans. Tydligen fick jag ett till anfall där min andning blev svag och med uppehåll var även jätte blek. När ortoped läkaren undersökte mig så kom tredje anfallet. Läkaren stod och övervakade mig hela detta anfall. Var medvetslös i 20minuter och med 8 kramper. Läkaren du funderade på att söva mig men då vaknade jag. Fjäder anfallet kom på röntgen. Under detta anfall misskötte sköterskorna övervakningen av mig så läkaren blev arg. Ingen skelett skada i axeln men ont men sett.

Måste söva nu ska upp tid tidigt imorgon

Presentation


Hej! Josefin ( Josse ) heter jag och är en tjej på 20 år. Jag har flera handikapp. i grunden dyslexi, asperger och adhd tre vanliga funktionsnedsättningar, men så har jag dysfunktionella anfall. En sjukdom som är ovanlig och jobbig, sjukdomen gör så att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards