alskalivet

Alla inlägg den 4 oktober 2016

Av Josefin - 4 oktober 2016 09:15

Igår var jobbig.
Det slutade med att jag var på sjukan halva dagen. Hade 4 jävligt jobbiga anfall med anfall.

Fixade lite med scout skjortan igår på förmiddan. Sydde på ett nytt märke och råkade sticka mig i fingrarna flera gånger om.

Jag är så trött på att sjukvårdspersonal inte tar mig på allvar. Att de bara säger att jag är löjlig och larvar mig bara. Detta är det första jag får höra efter att jag haft anfall. Det är inte okej att man bemöter personer så. Dock har jag blivit van vid detta bemötande men en då. Det är en av anledningarna till varför jag inte tycker om sjukhus. De har tappat förtroendet hos mig. Jag känner mig inte trygg då efter som de tar mina anfall på allvar.

Just nu är jag utmattad i kroppen. Är riktigt trött på anfallen och att inget kunna göra.

Presentation


Hej! Josefin ( Josse ) heter jag och är en tjej på 20 år. Jag har flera handikapp. i grunden dyslexi, asperger och adhd tre vanliga funktionsnedsättningar, men så har jag dysfunktionella anfall. En sjukdom som är ovanlig och jobbig, sjukdomen gör så att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards