alskalivet

Alla inlägg den 2 oktober 2016

Av Josefin - 2 oktober 2016 17:09

Igår var det kämpalek på schemat. Det är typ en scout tävling. Jag var där som funktionär vilket var kul. Jag var på en station och min uppgift var att skicka upp patrullera upp till stationen. Jag hoppa stutsa och sprang upp och ner för en slänt större dela av dagen. Och jag hade så himla skoj. Det är skönt att känna att jag kan vara ledare. Fick även höra att jag var stark och att jag skulle fortsätta kämpa. Detta var ledare som kom fram och sa så. Ledare som jag kände och som jag inte kände till sedan innan utan de har hört om mig. Men jag är jätte nöjd med dagen.

Min ska'ut patrull fick även varsitt armband.
Vi fick även besked om att jag får fortsätta på ska'ut.

Presentation


Hej! Josefin ( Josse ) heter jag och är en tjej på 20 år. Jag har flera handikapp. i grunden dyslexi, asperger och adhd tre vanliga funktionsnedsättningar, men så har jag dysfunktionella anfall. En sjukdom som är ovanlig och jobbig, sjukdomen gör så att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards