alskalivet

Alla inlägg den 21 november 2016

Av Josefin - 21 november 2016 06:42

Dagen har varit lugn. Inte många knop. Gårdagens spelade och anfall gav sitt. Har även haft ett anfall under dagen.

Citat från en riktigt bra bok : Förr eller senare explodera jag.
Förstår känslan av rädslan för att skada personer runtomkring en.

Ikväll fick jag lite överskott energi och spontant fick jag för mig att greja och fixa med håret.

Spontant fick för mig att färga delar av håret rosa lila.

Råkade glömma av handsken så har färg på händerna.

Spontanitet och energi är något som händer rätt så ofta. Ibland så finner man inte tänka igenom innan man gör det som dök upp i huvudet. Det jagav egen erfarenhet är bland annat dratt ut å sprungit eller åkt bräda, klippte av mig håret pga jag tröttnade på det, bus till tusen. Kommer inte på saker just nu men mycket mer iallafall.

Presentation


Hej! Josefin ( Josse ) heter jag och är en tjej på 20 år. Jag har flera handikapp. i grunden dyslexi, asperger och adhd tre vanliga funktionsnedsättningar, men så har jag dysfunktionella anfall. En sjukdom som är ovanlig och jobbig, sjukdomen gör så att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards