alskalivet

Alla inlägg den 17 augusti 2016

Av Josefin - 17 augusti 2016 12:14

Jag tror på att det finns någon som tar hand om oss och älskar oss. Och för mig är det Gud.
Jag tror på att Guds änglar vakar och skyddar.

Dessa två bilder är sådana som jag minns som liten. Där Guds änglar vakar och skyddar över barn.
Jag har sedan jag var ca 3år samlat på änglar.

Jag trivs att ha änglar runtomkring mig. Det har jag haft inprecip hela mitt liv.

Just att tänka att det är någon som hjälper och skyddar en. Det här att inte behöva bli utelämnad. Utan din skyddsängel finns där.

Jag vet hur otroligt tur jag har. Att falla handlöst ner för en trappa så kan man slå sig väldigt allvarligt. Jag än så länge inte slagit mig allt för illa. Några blåmärken och lite små sår.

Skyddande änglar är något jag vill tro på efter som jag älskar livet. Men om det skulle sig illa och att ett anfall tar livet på mig så hjälpte änglarna mig till himlen.

Änglar är något som är naturligt i mitt liv. Änglar har funnits i mitt liv sen jag var pytteliten och det kommer att alltid att göra det

Presentation


Hej! Josefin ( Josse ) heter jag och är en tjej på 20 år. Jag har flera handikapp. i grunden dyslexi, asperger och adhd tre vanliga funktionsnedsättningar, men så har jag dysfunktionella anfall. En sjukdom som är ovanlig och jobbig, sjukdomen gör så att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards