alskalivet

Alla inlägg den 23 augusti 2016

Av Josefin - 23 augusti 2016 23:09

Dagen har rullat på. Började med att den nya hjälmen kom. Det är en mjuk hjälm. Eftersom jag inte använder den vanliga (hårda) när jag leker eller när jag spelar bandyn.
Sen var det dax för ortopeden att kolla på knät. Hon tror att det kan vara en meniskel eller korsband.
Hem äta lite plus vila med filmmys.
En sväng till familjen hann jag med innan innebandyn.

Riktigt kul att innebandyn är igång igen. Så kul att träffa laget och även retstickan till tränare. På bandyn så få jag komma som jag är och skulle det hända att jag får ett anfall så är det inte hela världen utan vi retas och har kul ihop på träningarna och matcherna.

Körde tills jag stupade på bandyn i dag. Bokstavligen talar så spelade jag till jag däckade. Fick ett anfall.

Nu är det mys framför serie med frozen yoghurt och chips

Presentation


Hej! Josefin ( Josse ) heter jag och är en tjej på 20 år. Jag har flera handikapp. i grunden dyslexi, asperger och adhd tre vanliga funktionsnedsättningar, men så har jag dysfunktionella anfall. En sjukdom som är ovanlig och jobbig, sjukdomen gör så att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards